Hé recruiter, toe aan meer diepgang?
Dat waren wij ook.
Ben jij toe aan meer diepgang in je werk als recruiter? Aan werken met een plan, in plaats van post and pray. Aan meten, weten en psychologische technieken. Aan ondernemen in je functie en échte impact voor je opdrachtgevers? Dat waren wij ook!
Dat gevoel dat het anders kan, anders móet zelfs, om succes en plezier te houden in dit vak – herkenbaar voor jou? Lees dan verder. Over data, psychologie en design thinking; de drie-eenheid waarmee wij opdrachtgevers aan goede mensen helpen. En waarmee wij ze inspireren, iets waardevols leren én onszelf verbeteren. Continu. En geloof ons: dat maakt dit vak (nog) veel leuker.
Dit wil jij toch ook?
Of in elk geval meer weten.
Hoe het er hier écht aan toe gaat
Waarom je onderdeel wil zijn van dit team
Oké, nu kunnen we je vertellen hoe leuk het is om hier te werken, maar eigenlijk moet je dat ervaren. Met eigen ogen zien hoe psychologie kandidaten beïnvloedt. Hoe innovatie in recruitment eruitziet. Hoe ‘meetbaar anders’ wij het aanpakken.
Ook anders – maar minder meetbaar – is onze bedrijfscultuur. De sfeer is super-informeel en onze organisatie hartstikke plat. Fijn werken vinden we dat. Want zo maken we samen het verschil: voor de klant, in de markt én tijdens de gezelligste uitjes en wekelijkse borrels (mét huis-dj!). Hè, toch gedaan: verteld hoe leuk het hier is.
Ervaar Effectus zelf.
Onze
kernwaarden
Meer weten over deze kernwaarden?
Als werkgever
Gedreven
Wij lopen voorop in de markt. Dat komt door verschillende dingen, maar het meest doordat we elkaar en ons bedrijf continu beter willen maken.
Veerkrachtig
We zien ons werk als een proces van vallen en opstaan. Van successen vieren, maar ook de fouten. En bij tegenslag niet bij de pakken neerzitten, maar juist opveren.
Uitdagend
Effectus-HR is uitdagend! Wij dagen de opdrachtgever, kandidaat, markt én onszelf uit. Zo houden we elkaar scherp en zijn we op ons best.
Voor opdrachtgevers
Data-gedreven
Wij doen het, wij zijn het: data driven. Niets gebaseerd op aannames of gevoel, maar alles op basis van feiten en cijfers. Bewezen effectief.
Psychologie
Veel keuzes van kandidaten zijn beïnvloedbaar, want veel zijn onbewust. Met bewezen technieken beïnvloeden wij die keuzes.
Design thinking
Deze arbeidsmarkt vraagt om innovatiekracht. Om wendbaar, creatief en oplossingsgericht zijn. En dus om design thinking.
Jij vraagt, wij antwoorden
Nee hoor, helemaal niet zelfs. In ons trainingsprogramma leer je alle ins en outs. Dus geen zorgen.
Bij ons volg je regelmatig trainingen, zeker tijdens je eerste weken. Daarin leer je bijvoorbeeld hoe je hormonen kunt activeren in een vacaturetekst, hoe goed design thinking werkt voor innovaties, en hoe je data gebruikt in je wervingscampagne. Jeuken je handen al?
Bij ons ben je altijd onderdeel van een design-projectgroep. Daarin werk je met collega’s – aan de hand van design thinking – aan een concreet vraagstuk. Zo maken we samen onze organisatie en dienstverlening nog beter. En de energie die hierbij vrijkomt is fantastisch!
Onze organisatie is zo plat als een dubbeltje. Bewust, zodat we snel kunnen schakelen en omdat gelijkwaardigheid bij ons voorop staat. Op een goede tweede plaats staat trouwens humor – we maken veel lol met elkaar.
Nee, we vinden het belangrijk dat collega’s in verbinding blijven met elkaar, met onze kernwaarden en de knowhow die we in huis hebben. Je werkt daarom regelmatig bij en met je andere Effectus-collega’s, ook volgen jullie samen trainingen. Dus je hebt eigenlijk op twee plekken leuke collega’s!