Hé recruiter, toe aan meer diepgang?

Dat waren wij ook.

Ben jij toe aan meer diepgang in je werk als recruiter? Aan werken met een plan, in plaats van post and pray. Aan meten, weten en psychologische technieken. Aan ondernemen in je functie en échte impact voor je opdrachtgevers? Dat waren wij ook!

Dat gevoel dat het anders kan, anders móet zelfs, om succes en plezier te houden in dit vak – herkenbaar voor jou? Lees dan verder. Over data, psychologie en design thinking; de drie-eenheid waarmee wij opdrachtgevers aan goede mensen helpen. En waarmee wij ze inspireren, iets waardevols leren én onszelf verbeteren. Continu. En geloof ons: dat maakt dit vak (nog) veel leuker.

Dit wil jij toch ook?

Ja, dit wil ik ook

Of in elk geval meer weten.

Hoe het er hier écht aan toe gaat

Steeds wanneer we iets nieuws ontdekken op het gebied van marketing, psychologie of data voelt het alsof we goud in handen hebben. Zo blijven we klanten verrassen.

“Na 18 jaar uitzendbranche was ik toe aan een bedrijf dat onderscheidend is”

Natascha Zoer

Na een maand kon ik al starten met een master Design Driven Innovation. Nu heb ik alle ruimte om deze kennis toe te passen en collega’s hierin mee te nemen.

“Geen commerciële spelletjes, maar écht ontzorgen in werving”

Marije Hulshof

Ook ervaren hoe het hier écht aantoe gaat?

Loop een dagje mee
We zijn een club mensen die constant innoveert, zich laat inspireren door wetenschap, en dit naar de praktijk weet te vertalen – samen met opdrachtgevers. De energie hierbij is te gek.

“In 2014 wist ik het zeker, werving en selectie móet en kan anders: transparanter, datagedreven en wetenschappelijk onderbouwd”

Reimer ter Velde

Mijn geluksmomentjes op het werk zijn uiteraard de momenten van de juiste match tussen opdrachtgever en kandidaat.

“Bij Effectus-HR heb ik de perfecte match gevonden tussen recruitment en een innovatieve werkwijze”

Ingrid Boekema

Waar ik voorheen psychologische technieken op gevoel gebruikte, zet ik die nu weloverwogen en wetenschappelijk onderbouwd in.

“Werving en selectie op een hoger niveau, veel hoger dan ik gewend was”

Ranil Briek

Ik kan mijn kennis van neuromarketing hier volop inzetten. Maar uitgeleerd ben je nooit bij Effectus, dat spreekt mij aan.

“Uitgeleerd ben je nooit bij Effectus, je blijft je hier ontwikkelen”

Judith Veldman

Mijn werkplezier dank ik ook aan mijn collega’s. We zijn een eerlijk en oprecht team dat elkaar helpt. En na mijn eerste campagne stonden ze met taart voor mijn neus!

“De combi van psychologie, data en elkaar uitdagen, daar krijg ik energie van!”

Ingrid Boekema

Werken bij Effectus

Waarom je onderdeel wil zijn van dit team

Oké, nu kunnen we je vertellen hoe leuk het is om hier te werken, maar eigenlijk moet je dat ervaren. Met eigen ogen zien hoe psychologie kandidaten beïnvloedt. Hoe innovatie in recruitment eruitziet. Hoe ‘meetbaar anders’ wij het aanpakken.

Ook anders – maar minder meetbaar – is onze bedrijfscultuur. De sfeer is super-informeel en onze organisatie hartstikke plat. Fijn werken vinden we dat. Want zo maken we samen het verschil: voor de klant, in de markt én tijdens de gezelligste uitjes en wekelijkse borrels (mét huis-dj!). Hè, toch gedaan: verteld hoe leuk het hier is.

Ervaar Effectus zelf.

Bel of mail ons
Of loop een dagje mee

Onze
kernwaarden

Meer weten over deze kernwaarden?

Als werkgever

Gedreven
Wij lopen voorop in de markt. Dat komt door verschillende dingen, maar het meest doordat we elkaar en ons bedrijf continu beter willen maken.


Veerkrachtig
We zien ons werk als een proces van vallen en opstaan. Van successen vieren, maar ook de fouten. En bij tegenslag niet bij de pakken neerzitten, maar juist opveren.


Uitdagend
Effectus-HR is uitdagend! Wij dagen de opdrachtgever, kandidaat, markt én onszelf uit. Zo houden we elkaar scherp en zijn we op ons best.

Voor opdrachtgevers

Data-gedreven
Wij doen het, wij zijn het: data driven. Niets gebaseerd op aannames of gevoel, maar alles op basis van feiten en cijfers. Bewezen effectief.


Psychologie
Veel keuzes van kandidaten zijn beïnvloedbaar, want veel zijn onbewust. Met bewezen technieken beïnvloeden wij die keuzes.


Design thinking
Deze arbeidsmarkt vraagt om innovatiekracht. Om wendbaar, creatief en oplossingsgericht zijn. En dus om design thinking.

Jij vraagt, wij antwoorden

Is het erg dat ik nog geen ervaring heb met psychologie, data en design thinking?

Nee hoor, helemaal niet zelfs. In ons trainingsprogramma leer je alle ins en outs. Dus geen zorgen.

Hoe ziet het trainingsprogramma eruit?

Bij ons volg je regelmatig trainingen, zeker tijdens je eerste weken. Daarin leer je bijvoorbeeld hoe je hormonen kunt activeren in een vacaturetekst, hoe goed design thinking werkt voor innovaties, en hoe je data gebruikt in je wervingscampagne. Jeuken je handen al?

Hoe draag ik bij aan de innovatie van Effectus-HR?

Bij ons ben je altijd onderdeel van een design-projectgroep. Daarin werk je met collega’s – aan de hand van design thinking – aan een concreet vraagstuk. Zo maken we samen onze organisatie en dienstverlening nog beter. En de energie die hierbij vrijkomt is fantastisch!

Hoe is de organisatiecultuur?

Onze organisatie is zo plat als een dubbeltje. Bewust, zodat we snel kunnen schakelen en omdat gelijkwaardigheid bij ons voorop staat. Op een goede tweede plaats staat trouwens humor – we maken veel lol met elkaar.

Als ik RPO-consultant word, zit ik dan alleen bij de klant?

Nee, we vinden het belangrijk dat collega’s in verbinding blijven met elkaar, met onze kernwaarden en de knowhow die we in huis hebben. Je werkt daarom regelmatig bij en met je andere Effectus-collega’s, ook volgen jullie samen trainingen. Dus je hebt eigenlijk op twee plekken leuke collega’s!

Staat jouw vraag er niet bij? Wel verdraaid!
Bel of mail ons direct.

Recruitment hacks

Voor krachtige werving en selectie in een krappe arbeidsmarkt

Vraag het boek nu gratis aan
Webinar live
Webinar ‘Data in recruitment’
Volg dit webinar

Word jij onderdeel

van dit team?